3 kroki do kompleksowego wsparcia pacjenta lub opiekuna osoby z NTM

1. Pomóż dobrać odpowiedni produkt na nietrzymanie moczu

Wierzymy, że dobór właściwego produktu na nietrzymanie moczu zapewni Twojemu pacjentowi poczucie bezpieczeństwa oraz komfort fizyczny i psychiczny. Tobie natomiast da pewność, że zarekomendowałeś najlepsze rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojego pacjenta. Pamiętaj, że dla Twoich pacjentów jesteś nierzadko pierwszym źródłem informacji.


Więcej informacji o tym, jak dobrać produkt do konkretnych potrzeb Twojego pacjenta znajdziesz tutaj.


Pamiętaj, aby doradzić swojemu pacjentowi jak prawidłow używać wybranego produktu.

Filmiki instruktażowe o tym, jak zakładać produkty TENA znajdziesz tutaj.

2. Zaoferuj dodatkowe wsparcie


Dla większośći pacjentów jesteś pierwszym źródłem informacji na temat nietrzymania moczu. Kompleksowa opieka to coś więcej niż tylko zaoferowanie produktu. Twoi pacjenci będą wdzięczni jeśłi udzielisz im dodatkowych wskazówek i porad dotyczących pielęgnacji i opieki. Dzięki temu zyskasz zadowolonych i lojalnych klientów.

O tym, że lepiej jest zabezpieczać skórę niż leczyć jej powikłania wie każdy. Więcej informacji o tym, jak pielęgnować i wspierać zdrowie skóry znajdziesz tutaj.

Tutaj możesz pobrać Poradnik dla opiekunów osób starszych.

3. Pomóż pacjentowi uzyskać refundację


Produkty na nietrzymanie moczu mogą też być dużym wyzwaniem finansowym. Pamiętaj, aby poinformować pacjenta o tym, mogą one być refundowane. To duża ulga dla portfela – warto, żeby Twoi pacjenci wiedziali, jak z niej skorzystać.

O tym, co zrobić, aby uzskać refundację możesz przeczytać tutaj.