Label with the key: CareNeedErrorMessage not found. . Label with the key: CareNeedReload not found.

3 kroki do kompleksowego wsparcia pacjenta lub opiekuna osoby z NTM

1. Pomóż dobrać odpowiedni produkt chłonny na nietrzymanie moczu

Wierzymy, że dobór właściwego produktu chłonnego na nietrzymanie moczu zapewni Twojemu pacjentowi poczucie bezpieczeństwa oraz komfort fizyczny i psychiczny. Tobie natomiast da pewność, że zarekomendowałeś najlepsze rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojego pacjenta. Pamiętaj, że dla Twoich pacjentów jesteś nierzadko pierwszym źródłem informacji.

Więcej informacji o tym, jak dobrać produkt do konkretnych potrzeb Twojego pacjenta znajdziesz tutaj.

Pamiętaj, aby doradzić swojemu pacjentowi jak prawidłowo stosować wybrany produkt chłonny.

Filmiki instruktażowe o tym, jak zakładać produkty TENA znajdziesz tutaj.

2. Zaoferuj dodatkowe wsparcie i wiedzę

Dla większości pacjentów jesteś pierwszym źródłem informacji na temat nietrzymania moczu. Kompleksowa opieka to coś więcej niż tylko zaoferowanie produktu. Twoi pacjenci będą wdzięczni jeśli udzielisz im dodatkowych wskazówek i porad dotyczących pielęgnacji i opieki. Dzięki temu zyskasz zadowolonych i lojalnych klientów.

O tym, że lepiej jest zabezpieczać skórę niż leczyć jej powikłania wie każdy. Więcej informacji o tym, jak pielęgnować i wspierać zdrowie skóry znajdziesz tutaj.

3. Pomóż pacjentowi uzyskać dofinansowanie na zakup produktów chłonnych

Produkty na nietrzymanie moczu mogą też stanowić wyzwanie finansowe. Pamiętaj, aby poinformować pacjenta o tym, mogą one być refundowane. To duża ulga dla portfela – warto, żeby Twoi pacjenci wiedzieli, jak z niej skorzystać.

O tym, co zrobić, aby uzyskać refundację możesz przeczytać tutaj.