Wierzymy, że dobór właściwego produktu chłonnego na nietrzymanie moczu zapewni Twojemu pacjentowi poczucie bezpieczeństwa oraz komfort fizyczny i psychiczny. Tobie natomiast da pewność, że zarekomendowałeś najlepsze rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojego pacjenta. Pamiętaj, że dla Twoich pacjentów jesteś nierzadko pierwszym źródłem informacji.
Więcej informacji o tym, jak dobrać produkt do konkretnych potrzeb Twojego pacjenta znajdziesz tutaj.
Pamiętaj, aby doradzić swojemu pacjentowi jak prawidłowo stosować wybrany produkt chłonny.
Filmiki instruktażowe o tym, jak zakładać produkty TENA znajdziesz tutaj.
2. Zaoferuj dodatkowe wsparcie i wiedzę
Dla większości pacjentów jesteś pierwszym źródłem informacji na temat nietrzymania moczu. Kompleksowa opieka to coś więcej niż tylko zaoferowanie produktu. Twoi pacjenci będą wdzięczni jeśli udzielisz im dodatkowych wskazówek i porad dotyczących pielęgnacji i opieki. Dzięki temu zyskasz zadowolonych i lojalnych klientów.
O tym, że lepiej jest zabezpieczać skórę niż leczyć jej powikłania wie każdy. Więcej informacji o tym, jak pielęgnować i wspierać zdrowie skóry znajdziesz tutaj.
3. Pomóż pacjentowi uzyskać dofinansowanie na zakup produktów chłonnych
Produkty na nietrzymanie moczu mogą też stanowić wyzwanie finansowe. Pamiętaj, aby poinformować pacjenta o tym, mogą one być refundowane. To duża ulga dla portfela – warto, żeby Twoi pacjenci wiedzieli, jak z niej skorzystać.
O tym, co zrobić, aby uzyskać refundację możesz przeczytać tutaj.