Jako TENA każdego roku rozmawiamy z tysiącami mężczyzn. Pomaga nam to naprawdę zrozumieć, jak myślą i czują się w związku z nietrzymaniem moczu. Nasze badania pokazują, że mężczyznom brakuje wiedzy na temat powszechności występowania nietrzymania moczu. Brakuje również świadomości na temat dostępnego wsparcia. W rzeczywistości 2 na 3 mężczyzn nie zdaje sobie sprawy, że mogą kupić produkty na nietrzymanie moczu przeznaczone specjalnie dla nich (3).
Nasze badania pokazują również, że chociaż nietrzymanie moczu może być drażliwym tematem, 3 na 5 mężczyzn chce porozmawiać o tym z profesjonalistą (4). Ponadto 1 na 3 mężczyzn woli porozmawiać z farmaceutą niż zarezerwować wizytę u lekarza (5). To pokazuje, że jako farmaceuta masz wyjątkową okazję, aby wykorzystać swoją rolę zaufanego eksperta w dziedzinie zdrowia i pomóc mężczyznom pozostać aktywnymi.