Label with the key: CareNeedErrorMessage not found. . Label with the key: CareNeedReload not found.

Wartość współpracy z TENA

Oferowanie odpowiednich produktów na nietrzymanie moczu niesie ze sobą ogromny potencjał – to szansa zarówno na zapewnienie pacjentom skutecznych rozwiązań, jak i na rozwój Twojego biznesu farmaceutycznego. Współpraca z TENA pomoże Ci w pełni wykorzystać tę możliwość.

Wykorzystaj w pełni swój potencjał w kategorii, która nie jest jeszcze w pełni zagospodarowana.

1 na 3 kobiety doświadcza nadwrażliwości pęcherza i nietrzymania moczu(1), ale tylko 27% używa produktów zaprojektowanych z myślą o ich potrzebach(2). Średnio kobietom może zająć do 10 lat, zanim zaczną używać specjalnie zaprojektowanych środków ochrony, co może być spowodowane stygmatyzacją, wstydem lub dezorientacją w zakresie tego, które produkty kupić. Podobnie jest w przypadku mężczyzn. Obecnie jeden na czterech mężczyzn doświadcza jakiejś formy nietrzymania moczu(1), ale tylko 5–7% używa odpowiednich produktów(3).

Statystyki te jasno pokazują skalę potrzeb w obszarze nietrzymania moczu oraz konieczność wsparcia pacjentów w znalezieniu skutecznych rozwiązań chłonnych. Jako farmaceuta zajmujesz wyjątkową i cieszącą się zaufaniem pozycję, dzięki której możesz pomóc klientom. Około 70% kupujących(4) woli kupować produkty dla osób z nietrzymaniem moczu w aptekach ze względu na wiedzę farmaceutów i asortyment oferowanych produktów. Dane pokazują również, że pozytywne interakcje z klientami częściej prowadzą do powrotu lojalnych osób. Oznacza to lepszą obsługę klientów i lepsze wyniki biznesowe(4).

W przypadku nietrzymania moczu TENA ułatwia życie Tobie i Twoim pacjentom.

Radzenie sobie z nietrzymaniem moczu nie zawsze jest proste. Ludzie często nie wiedzą, jak o tym rozmawiać, a do wyboru jest wiele produktów. Ale to nie musi być skomplikowane. Współpraca z TENA oznacza, że zapewniamy narzędzia i materiały pomocnicze, które ułatwiają rozmowy na temat nietrzymania moczu i pomagają w doborze odpowiednich produktów.

Jak TENA może wesprzeć Twoją aptekę

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

*Required fields

Bibliografia:

  1. Dane dotyczące częstości występowania nietrzymania moczu w oparciu o definicję ICS
  2. GFK – badanie Global Inco Consumer Segmentation (2019 r.) Francja, Meksyk, Niemcy, USA, Wielka Brytania
  3. Badanie dot. nietrzymania moczu u mężczyzn, 2013 r. (Francja, Meksyk, Niemcy, Rosja, USA, Wielka Brytania, Włochy)
  4. Focaldata: Francja, Portugalia, Wielka Brytania Włochy, 2022
  5. Gfk. Male Consumer Journey, DE, 2012. Dane w aktach.