1 na 3 kobiety doświadcza nadwrażliwości pęcherza i nietrzymania moczu(1), ale tylko 27% używa produktów zaprojektowanych z myślą o ich potrzebach(2). Średnio kobietom może zająć do 10 lat, zanim zaczną używać specjalnie zaprojektowanych środków ochrony, co może być spowodowane stygmatyzacją, wstydem lub dezorientacją w zakresie tego, które produkty kupić. Podobnie jest w przypadku mężczyzn. Obecnie jeden na czterech mężczyzn doświadcza jakiejś formy nietrzymania moczu(1), ale tylko 5–7% używa odpowiednich produktów(3).
Statystyki te jasno pokazują skalę potrzeb w obszarze nietrzymania moczu oraz konieczność wsparcia pacjentów w znalezieniu skutecznych rozwiązań chłonnych. Jako farmaceuta zajmujesz wyjątkową i cieszącą się zaufaniem pozycję, dzięki której możesz pomóc klientom. Około 70% kupujących(4) woli kupować produkty dla osób z nietrzymaniem moczu w aptekach ze względu na wiedzę farmaceutów i asortyment oferowanych produktów. Dane pokazują również, że pozytywne interakcje z klientami częściej prowadzą do powrotu lojalnych osób. Oznacza to lepszą obsługę klientów i lepsze wyniki biznesowe(4).
W przypadku nietrzymania moczu TENA ułatwia życie Tobie i Twoim pacjentom.
Radzenie sobie z nietrzymaniem moczu nie zawsze jest proste. Ludzie często nie wiedzą, jak o tym rozmawiać, a do wyboru jest wiele produktów. Ale to nie musi być skomplikowane. Współpraca z TENA oznacza, że zapewniamy narzędzia i materiały pomocnicze, które ułatwiają rozmowy na temat nietrzymania moczu i pomagają w doborze odpowiednich produktów.