Przejdź do treści głównej
TENA ProSkin Shampoo Cap to czepek wstępnie nawilżony szamponem i odżywką o świeżym zapachu, umożliwiający wygodne mycie włosów w przypadkach, kiedy regularne branie prysznica lub kąpieli jest utrudnione. Czepek jest łatwy w użyciu. Wystarczy założyć go na suche włosy i wmasowywać we włosy szampon z odżywką przez trzy minuty. Pozostawia włosy czyste i świeże; nie wymaga spłukiwania. Dla zapewnienia dodatkowego komfortu można podgrzać nierozpakowany czepek w opakowaniu w kuchence mikrofalowej.
TENA ProSkin Shampoo Cap to czepek wstępnie nawilżony szamponem i odżywką o świeżym zapachu, umożliwiający wygodne mycie włosów w przypadkach, kiedy regularne branie prysznica lub kąpieli jest utrudnione. Czepek jest łatwy w użyciu. Wystarczy założyć go na suche włosy i wmasowywać we włosy szampon z odżywką przez trzy minuty. Pozostawia włosy czyste i świeże; nie wymaga spłukiwania. Dla zapewnienia dodatkowego komfortu można podgrzać nierozpakowany czepek w opakowaniu w kuchence mikrofalowej.
Produkt | Nr artykułu | Label with the key: Ean not found. | Sztuki | Sztuki w kartonie |
---|---|---|---|---|
TENA ProSkin Shampoo Cap Czepek do mycia włosów | 1057 | 7322540660135 | 1 | 30 |
Pielęgnacyjny balsam do ciała do skóry normalnej i...
Chusteczka nawilżana dużych rozmiarów, która oczyszcza, r...
Opakowanie dla konsumenta: 1
Jednostka transportu: 30
Dzięki ponad 60-letniemu doświadczeniu TENA jest wiodącą marką na świecie w dziedzinie produktów na nietrzymanie moczu*. Oferujemy pełną gamę produktów chłonnych, artykułów do pielęgnacji skóry i rozwiązań z zakresu cyfrowych technologii medycznych, które są dostosowane do potrzeb poszczególnych osób, ich rodzin oraz pracowników opieki zdrowotnej.
Dzięki marce TENA Essity jest liderem w opracowywaniu produktów i usług, które pomagają poprawić godność i jakość życia ludzi. Dążymy do zrównoważonej opieki w zakresie nietrzymania moczu poprzez lepszą opiekę i lepsze produkty.
* Źródło: Euromonitor International Limited; produkty na nietrzymanie moczu dla dorosłych do użytku domowego, wszystkie kanały, sprzedaż detaliczna (wartość), Tissue & Hygiene, edycja 2024.
TENA, marka Essity – wiodącej globalnej firmy z branży higienicznej i zdrowotnej. Każdego dnia z naszych produktów, rozwiązań i usług korzystają miliardy ludzi na całym świecie. Naszym celem jest przełamywanie barier dla dobrostanu z korzyścią dla konsumentów, pacjentów, opiekunów, klientów i społeczeństwa. Prowadzimy sprzedaż w około 150 krajach pod wiodącymi globalnymi markami, takimi jak TENA i Tork, oraz innymi silnymi markami, m.in. Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, ModiBodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic i Zewa. W 2024 roku sprzedaż netto Essity wyniosła około 146 mld SEK (13 mld EUR), a firma zatrudniała 36 000 osób. Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie w Szwecji, a spółka Essity jest notowana na sztokholmskiej giełdzie Nasdaq. Więcej informacji na stronie essity.com.